Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Κρίση; Ποια κρίση;

Επιτέλους τα κατάφερα!  Ένα υπέροχο, μοναδικό, καταπληκτικό ρολόι, το πρώτο μου designer-άτο, είναι στον καρπό μου! Βαρέθηκα να φοράω τα απλά, συνηθισμένα ρολόγια μου. Ήθελα κάτι κομψό, που να μπορώ να φοράω κάθε μέρα, για πολλά χρόνια, χωρίς να φύγει από τη μόδα. Αλλά παράλληλα να είναι νεανικό, θηλυκό και σύγχρονο. Έψαξα στο ίντερνετ, κοίταξα στα μαγαζιά και τελικά είναι δικό μου!


Εντάξει, στοίχισε κάτι παραπάνω για ένα μαραφέτι που απλά δείχνει την ώρα. Εξάλλου το δικό μου δείχνει ΚΑΙ την ημερομηνία ΚΑΙ την ημέρα της εβδομάδας! Σιγά, επειδή δεν ξέρει πότε ο μήνας έχει 30 και πότε 31 και πρέπει να το ρυθμίζεις λιγουλάκι; Λεπτομέρειες. Αν δείτε πόσο όμορφα στρας έχει..! τι ωραίο που είναι το mother-of-pearl καντράν..! τα προσεγμένα του φινιρίσματα και το κομψό ατσάλινο μπρασελέ...σίγουρα θα το ερωτευόσασταν κι εσείς!


Φώτο: H απάντησή μας στο εξώφυλλο του περιοδικού Focus:‘Greeks keep shopping!’

Μήνες αποταμίευα τα απαραίτητα χρήματα και στο τέλος το ρολόι των ονείρων μου έγινε δικό μου. Εντάξει, ξέρω ξέρω, ξεκίνησε οικονομική κρίση και δεν είναι καιρός για πολυτέλειες! Αλλά το είχα προγραμματίσει εδώ και καιρό. Α! Δεν θέλω γκρίνιες! Εξάλλου ένα τέτοιο ρολόι το δικαιούμαι μετά από τόσα χρόνια δουλειάς! Δεν είμαι πια κοριτσάκι να φοράω χαζομάρες. Και σιγά, επειδή η αγοραστική του αξία σχεδόν αγγίζει  το μηνιαίο εισόδημα μιας υπαλλήλου, πρέπει να το κάνετε θέμα;  Άσε που είναι μοναδικό κομμάτι και δύσκολα θα το δω σε άλλο χέρι!

Αυτά είπα στον εαυτό μου πέρσι, όταν ξεκίνησε η κρίση, αυτά λέω τώρα και σε εσάς! Μέχρι προχτές, που έξω από το φροντιστήριο της γειτονιάς πρόσεξα ένα  κορίτσι. Γελούσε με τις φίλες της, είχε ανέμελο κότσο τα μαλλιά και ήταν έτοιμη να ανέβει στο μάθημα της.  Ένα κορίτσι που τώρα μαθαίνει τι σημαίνει ζωή, αλλά δεν ξέρει ακόμα τι σημαίνει δουλειά. Ένα κορίτσι που σε μερικά χρόνια, ΑΝ βρει δουλειά, θα παίρνει 700 ευρώ. Ένα παιδί που χρωστάει -σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία- 30.000 ευρώ.  Ήταν δεν ήταν 15 χρονών. Και μαντέψτε τι φορούσε στο χέρι του.  Ένα ολοκαίνουργιο ρολόι,  ίδιο με το πανάκριβο ρολόι μου...  


Το γλυπτό είναι έργο του ανατρεπτικού Βρετανού καλλιτέχνη Bansky. Η φωτογραφία είναι το Daniel Durrans. 


Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Τα Αργολικά" στις 11/3/2010.

Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου